Omya (Schweiz) AG Jobs - zentraljob.ch
341 Firmen für deine Suche.

Omya (Schweiz) AG

Baslerstrasse 42
4665 Oftringen
Andreas Lüthi
+41 62 789 23 23
Social Media
Andreas Lüthi
+41 62 789 23 23

Jobs

Merken

06.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Labormitarbeiter/in Beschichtung Paper & Board 100%

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4622Egerkingen

  • 06.12.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4622Egerkingen

Wir suchen eine/n Labormitarbeiter/in für die Bearbeitung von kunden- und entwicklungsorientierten Projektaufgaben im Bereich der Beschichtung (Coating) innerhalb der Papier & Karton Laboratorien. Hauptaufgaben ·         die Herstellung sowie die Charakterisierung von Streichfarben (Bsp. Viskosität und Feststoffgehalt) und deren Komponenten ·         das Beschichten von Substraten im Labormassstab ·         das selbstständige Vorbereiten sowie Durchführen von Laborprojekten nach Laborstandards ·         die Dokumentation der Auswertungsdaten ·         die Kontrolle und Überwachung von Prüfgeräten und Messmitteln ·         die Erhaltung der Sauberkeit, Ordnung und Übersicht am Arbeitsplatz ·         die arbeitssicherheits- und zertifizierungskonforme Ausführung aller Tätigkeiten im Labor  Anforderungen ·         eine abgeschlossene Berufsausbildung ·         Erfahrung im Bereich der Herstellung / der Beschichtung oder Verarbeitung von Papier und Karton oder Vergleichbares  ·         die Möglichkeit sowohl im Team als auch alleine effektiv zu arbeiten ·         ein hohes Mass an Selbstmotivation und Eigenverantwortung ·         die Möglichkeit Neues zu erlernen und zielführend anzuwenden ·         fundierte Kenntnisse im Bereich MS-Office und sind den Umgang mit dem PC gewohnt ·         die Sprachen; Deutsch in Wort und Schrift sowie gute Englisch Kenntnisse (von Vorteil) Kontakt Diana Flückiger, HR Business Partner T +41 62 789 21 49
Inserat ansehen
Merken

04.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Scientist – Advanced Mineral Development (focus on Grinding & Dispersion)

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4622Egerkingen

  • 04.12.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4622Egerkingen

Job Summary Work independently on work packages in grinding and dispersion research programs and actively contribute as a subject matter expert in cross-functional groups. Work with chemical additives including dispersants, grinding aids and rheology modifiers in processes such as wet grinding, dry grinding, slurry makedown, surface modification, slurry dewatering, spray drying, slurry stabilization, particle size and stability analysis of mineral pigments. Independently collect, generate and review data to compile scientific information for decision-makers in the company. Implement the latest scientific findings and methods in their teams and independently generate data packages needed for publications, patents, presentations and other forms of communication. Provide laboratory guidance for technicians, technologists and associate scientists. Accountabilities Clearly defines problems based on input from stakeholders and superiors and routinely conducts literature reviews prior to tackling new projects or technologiesProactively seeks support and mentoringCommunicates clearly and effectively in a timely manner and verbal and written formats to varied technical audiences (internal and external)Understands the alignment of project goals with the work packages and defines appropriate tasksProject oriented looking at some significant advancementsDemonstrates technical competency by developing value-creating solutions when presented with problems of defined scope and impactUses Omya IP processes for protecting valueConducts patent searches and understands trends and technical needsConsistently demonstrates the highest SHE standards and lives by the Omya valuesRequirements University (Degree) in Science or Engineering FieldGood command of both oral and written English and GermanMinimum 3 years of relevant experienceDemonstrated knowledge in an appropriate natural scientific discipline and a willingness to do practical laboratory workAbility to work independently and display innovative thinkingAbility to work in a teamConsistently applies the scientific method or statistical design processesGood project management skillsOccasional travel may be requiredValid driver’s licenseContact Talent Management Partner, Simone Michelotti Mail: jobs.ch@omya.com Tel.: +41 62 789 25 27
Inserat ansehen
Merken

02.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Manager Emerging Technologies & Incubation RDS

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4622Egerkingen

  • 02.12.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4622Egerkingen

Job main responsibilities We’re looking for a dynamic problem-solver who can tackle challenges with creative solutions and lead our teams to new heights. You'll work closely with cross-functional groups to brainstorm ideas, create action plans, and drive projects from concept to completion. Your knack for making informed decisions and delivering compelling presentations will be key in influencing stakeholders and steering our strategic direction. In this role, you'll assess state-of-the-art tools to boost our innovation and project management game, analyse market trends for strategic insights, and cultivate external networks to enhance Omya’s reputation. Plus, you’ll dive into our IP processes, research tech trends, and help shape our innovation initiatives. Specifically, you'll focus on advancing our efforts in Carbon Capture and permanent storage of CO2. If you’re a collaborative integrator who thrives in a fast-paced environment and loves making an impact, we want to hear from you! Your profile Master’s degree in business administration, innovation management or a related fieldEngineering background in natural sciences is a big plus3+ years of success in innovation-facing roles or scientific project management, preferably in industrial environmentsPassion for Innovation: Eager to develop new products and solutions, with a keen sense for promising entrepreneurial venturesSkilled in handling business-driven innovation projects, with competencies in program management methodologies and curiosity for the latest innovation practices and toolsExceptional communicator, comfortable at engaging with diverse audiences, including external stakeholders, and adept at balancing their interestsTeam Player who’s ready to support peers and senior management, understanding their needs and responding accordinglyFluent in English and GermanOpen to occasional domestic and international travel as neededLocation  4622 Egerkingen, Switzerland Contact Nicole Gebhard, HR Business Parter 0041 62 789 23 02
Inserat ansehen
Merken

12.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Project Director 100%

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 12.12.2024

  • Festanstellung 100%Management / Kader

Festanstellung 100%

Management / Kader

4665Oftringen

Responsibilities Define scope, scale and detailed project plan of the global out-carve (Omya Performance Polymer Distribution) and integration process of Distrupol / post-closing.Responsible for driving the completion of key project ensuring that organizational, IT, legal, administrative, Financial, Controlling as well as all operational Business excellence and processes run smoothly.Establish project plans and set the scope.Mark projects milestones and understand the critical path.Calculate dates based on estimates of work and resource allocation.Monitor progress and performance against the project plan.Evaluate and authorise changes that significantly impact the scope, or timeline of a project.Create and execute masterplan.Apply comprehensive project management experience to identify potential risks and establish plan to mitigate those risks while managing time constraints.Ensure that Omya values, collaborative partners internal and external requirements are implemented as defined in the project plan.Ensure effective Sustainability Management (Quality, Health, Safety and Environment) in accordance with Omya policies and local laws and regulationCoordinate project team including both internal and external resources. Liaise with other areas in the organization to secure specialized resources and contributions for the project.Conduct project meetings and prepare reports to communicate the project status, requirements, structure and decision points within and beyond the project team.Manage ongoing relationships with external contractors, vendors and suppliers so that the organization receives satisfactory standards of service.Provide work direction, guidance and supervision to the project team.Coach and mentor project staff and assist them to solve problems.Inform Steering committee (CEO & Executive Board Members) and Stakeholders regularly on status quo and coordinate decisions with Steering committeeWork closely with all project Teams involved to structure and deliver to planDo regular updates - communications internallyQualifications University Degree4 to 10 years project (complexe) management experienceSolid project management and project planning skills, having managed and successfully completed diverse projects on-time and on-budgetExpertise in change managementStrong understanding of business process/system redesign and financial conceptsPeople related lead and motivating communication skills Excellent command of both oral and written local language and English are required. Any other language is beneficial.Excell and IT support skills (project management relatedContact Andreas Lüthi, Head of Human Resources & Services Switzerland, +41 62 789 23 20  
Inserat ansehen
Merken

08.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Pricing Analyst

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 08.12.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4665Oftringen

As the Pricing Analyst within the Group Sales Excellence team, you will be responsible for enhancing pricing methodologies, overseeing the pricing processes globally, developing and optimizing pricing solutions, conducting in-depth data analysis, and establishing governance frameworks. By ensuring the effective and consistent use of pricing tools and processes across different markets, you will play a key role in driving revenue growth and supporting strategic pricing initiatives.    Responsibilities • Pricing Methodology: Develop and refine pricing models, and manage pricing escalations. Collaborate with the key stakeholders across sales and marketing organization to ensure market requirements are accurately reflected. • Pricing Process and Tools: Leverage advanced price management tools and technologies to automate processes and enhance decision-making. Oversee price setting and quote processes within pricing tool, ERP, and CRM systems. Support establishing pricing guidelines tailored to different markets. • Monitoring and Analysis: Develop a comprehensive pricing analysis framework, and conduct thorough monitoring of pricing performance metrics (KPIs) consistently. Perform scenario analysis of pricing strategies, and provide actionable insights to support data-driven decision-making. • Governance: Implement and enforce governance frameworks to ensure consistency and compliance with the established pricing processes. Address deviations promptly and provide clear guidance to the sales and marketing teams to maintain alignment. • Training: Lead pricing training program for the sales and marketing teams, ensuring they can effectively apply pricing strategies, by utilizing the tools, and processes.   Qualifications • Bachelor’s degree in Finance, Economics, Business Administration or a related field. • Minimum 5 years of experience in pricing, revenue management, finance, or a similar business role, preferably within B2B manufacturing or distribution business environments, with expertise in pricing models, as well as pricing processes. • Strong analytical and problem solving skills with a solid understanding of pricing and revenue management. • Ability to work cross-functionally and collaborate with various teams, including executives and sales and marketing leadership. • Excellent communication skills in English, both verbal and written. Proficiency in German or French is desirable. Any other language is a plus. • Ability to structure data analysis in Excel, utilize PowerBI and create compelling presentations in PowerPoint. Experience with Salesforce and SAP is a plus. • Willingness to travel occasionally, as required.   Diana Flückiger, HR Business Partner, T +41 79 127 63 33
Inserat ansehen
Merken

07.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Lehrstelle als Koch / Köchin EBA oder EFZ

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 07.12.2024

  • Lehrstelle 100%

Lehrstelle 100%

4665Oftringen

Aufgaben ​Was erwartet dich bei einer Lehre als Koch / Köchin EBA / EFZ in der Omya? Insgesamt bildet die Omya jeweils eine/n Koch-Lernende/n aus. Wir bieten eine Lehrstelle in unserem Personalrestaurant an, das vergleichbar mit Gemeinschaftsküchen in ähnlichen Einrichtungen ist, wo Qualität, Fürsorge und Gemeinschaft im Mittelpunkt stehen. Wir bieten dir eine qualitativ hochstehende, umfassende und praxisorientierte Berufsausbildung an und bereiten dich bestens auf das Berufsleben vor. Da die Omya auf allen Kontinenten mit Niederlassungen vertreten ist, bist du in einem internationalen Umfeld tätig. Berufsfachschule In der Berufsfachschule werden die grundlegenden Kenntnisse und Fähigkeiten vermittelt, welche du zur Ausführung deiner täglichen Arbeiten als Koch/Köchin EFZ benötigst. Der Schulbesuch findet an einem Tag pro Woche an der Berufsfachschule in Aarau statt. Überbetriebliche Kurse Während 20 Tagen finden die überbetrieblichen Kurse statt, welche durch Hotel & Gastro formation organisiert und durchgeführt werden. In diesen Kursen wird dir zusätzliches Wissen zum Kochberuf vermittelt. Praxisausbildung Du lernst wie man verschiedene Lebensmittel zu kalten und warmen Speisen zubereitet und sie dann dekorativ anrichtet. Weiter lernst du verschiedene Arbeitstechniken wie dämpfen, schmoren, gratinieren, grillieren, sautieren und pochieren kennen. Der Einsatzort für die Praxisausbildung ist Oftringen. Während der Lehre wirst du einen Teil deiner Ausbildung in einem Partnerrestaurant absolvieren. Du wirst während der gesamten Zeit von qualifizierten Beruf- und Praxisbildnern begleitet und ausgebildet. Lehrdauer 3 Jahre Lehrbeginn August 2024 Bewerbungsunterlagen BewerbungsschreibenLebenslauf mit aktuellem Fotosämtliche Schulzeugnisse der OberstufeMulticheckev. SchnupperberichteHaben wir dein Interesse geweckt?Dann sende uns deine Bewerbungsunterlagen an die untenstehende Adresse.Profil ​Bezirksschulabschluss (gute Noten, insbesondere in den Fächern Deutsch, Englisch und Mathematik) oder gleichwertige Schulbildungsystematische ArbeitsweiseLern- und Leistungsbereitschaftaktiv-zielstrebig-kreativFreude an der Arbeit im TeamFreude am KochenGepflegte Erscheinung und gute UmgangsformenLocation Oftringen
Inserat ansehen
Merken

05.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Lehrstelle als Logistiker/in EFZ ab 01.08.2025

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 05.12.2024

  • Lehrstelle 100%

Lehrstelle 100%

4665Oftringen

Lehrstellenbeschreibung Was erwartet dich bei einer Lehre zum Logistiker EFZ bei der Omya? Insgesamt bildet die Omya 1 Lernenden im Bereich Logistik aus. Wir bieten dir eine eine qualitativ hochstehende, umfassende und praxisorientierte Berufsausbildung an und bereiten dich bestens auf das Berufsleben vor. Berufsfachschule In der Berufsfachschule werden dir die grundlegenden Kenntnisse und Fähigkeiten vermittelt, welche du zur Ausführung deiner täglichen Arbeiten als Logistiker EFZ benötigst. Der Schulbesuch findet an einem Tag pro Woche an der Berufsfachschule in Aarau statt. Branchenkunde In der internen Branchenkunde werden dir Produktkenntnisse, deren Nutzen wie auch Gefahrenpotentiale unterrichtet. Da die Omya auf allen Kontinenten mit Niederlassungen vertreten ist, bist du in einem internationalen Umfeld tätig.Zusätzlich finden während insgesamt 16 Tagen die überbetrieblichen Kurse gemäss dem Modelllehrgang der Branche Chemie statt. Diese werden im Ausbildungszentrum für Logistik SVBL in Rupperswil  durchgeführt. Praxisausbildung Der Einsatzort für die Praxisausbildung ist Oftringen. Du wirst während dieser Zeit von qualifizierten Berufsbildnern begleitet und ausgebildet. Dein Profil Sekundarschule (gute Noten in den Fächern Mathematik und Deutsch) Freude am Umgang mit Maschinen Handwerkliche Fähigkeiten Initiative, Fleiss und Einsatzbereitschaft Sinn für Sauberkeit und Ordnung/Sorgfalt Freude an der Arbeit im Team Haben wir dein Interesse geweckt? Dann sende uns deine Bewerbungsunterlagen an die untenstehende Adresse.  
Inserat ansehen
Merken

05.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Business Engagement Manager – Finance & HR

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 05.12.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4665Oftringen

We are looking for a Business Engagement Manager – Finance & HR The Business Engagement Manager – Finance & HR plays a pivotal role in leading digital transformation across our multinational organization. This position connects with business functions and regions, aligning digital initiatives with Omya’s strategy, and driving digitalization to enhance value creation. You will collaborate with key stakeholders to implement innovative solutions that optimize processes and improve performance in Finance and HR.   RESPONSIBILITIES  ·        Business Insight: Develop a strong understanding of core business areas in Finance and HR to drive digital initiatives effectively. ·        Strategic Alignment: Work with executives to ensure digital initiatives align with business goals and strategies. ·        Digital Roadmap: Collaborate with stakeholders to create a three year technology roadmap aligned with business objectives. ·        Project Portfolio Management: Build a mid-term project portfolio focused on business priorities, leveraging digital solutions. ·        Demand Management: Gather and prioritize business requirements, ensuring alignment with available digital team resources. ·        Stakeholder Engagement: Foster strong relationships with business leaders, becoming a trusted advisor on digital transformation. ·        Consultation & Expertise: Advise business functions on digital innovations, best practices, and opportunities for improvement. ·        Change Leadership: Drive the adoption of digital initiatives, fostering a culture of innovation and continuous improvement. ·        Market Awareness: Stay informed on the latest digital trends and solutions to assess their relevance to Omya’s strategy. ·        Project Management: Manage multiple projects efficiently, applying project management tools and methodologies.   QUALIFICATIONS  ·        Minimum 5-7 years’ experience in a multinational company of a similar size in a comparable role (IT or Business). ·        Strategic Thinking: Ability to understand and align Digital initiatives with business strategies and objectives.   ·        Communication Skills: Excellent interpersonal and communication skills, with the ability to effectively engage and influence stakeholders at all levels.   ·        Adaptability: Flexibility to adapt to changing business needs and priorities in a dynamic and fast-paced environment. ·        Technical Expertise: Broad knowledge of IT / OT systems, technologies, and trends, with the ability to assess their suitability and impact on business operations. ·        Ability to speak multiple languages, but negotiation-level skills in mastering English is a must ·        Location: Oftringen, Switzerland (Hybrid; 3 days in-office, 15-20% travel availability)   Jan Mischler, HR Business Partner, T +41 79 156 74 11
Inserat ansehen
Merken

04.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Biologielaborant/in im Bereich Mikrobiologie mit Erfahrung als Berufsbildner/in

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 04.12.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4665Oftringen

Ihre Aufgaben: Planung, Durchführung und Auswertung wissenschaftlicher Laborarbeiten in den Bereichen Mikrobiologie, Molekularbiologie, Konservierung und Desinfektion. Ausbildung und Betreuung der Biologielaboranten, einschliesslich Planung und Koordination der Ausbildungsinhalte. Dokumentation und Präsentation der Ergebnisse sowie Literaturrecherchen zur Unterstützung der Projekte. Mitentwicklung innovativer antimikrobieller Konzepte und Strategien. Durchführung von Grundlagen- und angewandter Forschung in unserem BSL2-Labor sowie Zusammenarbeit mit internen und externen Partnern. Etablierung und Optimierung neuer Techniken zur Untersuchung von Wirkmechanismen, sowie Anwendung bewährter Routinemethoden. Ihre Qualifikationen: Abgeschlossene Ausbildung als Biologielaborant/in EFZ oder Bachelorabschluss in Mikrobiologie, Biotechnologie, Life Sciences oder einem vergleichbaren Fachgebiet. Mehrjährige Berufserfahrung in einem mikrobiologischen BSL2-Labor, idealerweise mit Erfahrung als Berufsbildner/in. Fundierte Kenntnisse in Mikrobiologie, Molekularbiologie sowie relevanten Labor- und Analysenmethoden. Gute Kommunikationsfähigkeiten in Deutsch und Englisch. Reisebereitschaft für gelegentliche Dienstreisen Kontakt HR Business Partner, Nicole Gebhard Mail jobs.ch@omya.com Tel. +41 62 789 23 02
Inserat ansehen
Merken

03.12.2024

Omya (Schweiz) AG

Fachmann/-frau Betriebsunterhalt 100 %

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 03.12.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4665Oftringen

Hauptaufgaben Pflege und Instandhaltung der Gebäude, sowohl innen als auch aussen, inklusive technischer Anlagen und Infrastruktur.Eigenständige Planung und Ausführung von Aufgaben in den Bereichen Sicherheit, Abfallbewirtschaftung, Logistik, Versorgung, Entsorgung und kleinere Reparaturen.Organisation und Unterstützung bei internen Umzügen.Mitwirkung bei der Pflege und Instandhaltung des Areals.Beteiligung an der internen Logistik und Entsorgung für einen reibungslosen Betriebsablauf.Unterstützung am Standort EgerkingenVerantwortung für den Winterdienst (Schneeräumung und Streuung).Technisches Verständnis in den Bereichen Elektrik, Sanitär, Heizung und Logistik.Sicherstellung der Einhaltung von Sicherheitsstandards und Mitwirkung an einem sicheren Arbeitsumfeld.Ihr Profil Abgeschlossene Berufsausbildung als Fachmann/-frau Betriebsunterhalt oder langjährige Erfahrung in einer ähnlichen Position.Ausgeprägte Dienstleistungsorientierung und Servicementalität.Zupackende, lösungsorientierte und professionelle Arbeitsweise.Zuverlässigkeit und Teamfähigkeit sowie die Fähigkeit, selbstständig zu arbeiten.Führerschein Kat. B (Voraussetzung).Staplerprüfung von Vorteil oder die Bereitschaft, diese zu absolvieren.Selbstständigkeit, Eigeninitiative und gute Priorisierung von Aufgaben.Freundliches, professionelles Auftreten und starke Kommunikationsfähigkeiten.Gute Englischkenntnisse von Vorteil.Gute MS-Office-KenntnisseKontakt Amanda Jordi, HR Business Partner T +41 62 789 23 06
Inserat ansehen
Merken

30.11.2024

Omya (Schweiz) AG

Omya Trainee Program in Marketing Communication for Polymers

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 30.11.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4665Oftringen

Job main responsibilities This person will participate in the trainee Program (15 months) and will be working on several marketing projects within the Polymers segment on the following topics: Support the organization of international trade fairs, including efficient lead trackingAct as an internal ambassador to maintain Omya’s strong reputation at key events in the polymers industryCreate eye-catching designs and multimedia content using several tools to drive business prioritiesDevelop cohesive communication materials across brochures, social media, and the website to strengthen brand recognition and visual consistencySupport managing relationships with external vendors to coordinate high-quality graphics, video content, and photoshootsOversee and maintain the events calendar, tracking all regional events and lead generation opportunities centrallyCollaborate closely with Corporate Marketing (MSE) to align and streamline communication efforts for the Polymers segmentThe position is aiming to bring added knowledge within the organization thanks to today’s knowledge from university and also through skills from a younger g​​​eneration. ​ Understanding and utilizing project management methodologies in the design, testing and implementation of the station projectsLead the ​​projects for each station in an autonomous wayContact and collaborate where necessary with internal teams for project work and manage them accordingly, following a cross-functional m​​​indset Candidate profile requirements Degree in Economics, Marketing or CommunicationsStrong writing skills with knowledge of creating social media postsCreative, organized, critical, and detail-oriented in your work approachReliable and disciplined, with good project management skills and the ability to organize and meet deadlinesTeam player with the ability to manage multiple projects simultaneouslyFluent in English (written and spoken). Knowledge of German is an advantageWilling to have work assignments abroadLocation Oftringen Contact HR Business Partner, Daniel Bolliger T +41 62 789 23 22
Inserat ansehen
Merken

29.11.2024

Omya (Schweiz) AG

Process Performance Expert

  • Omya (Schweiz) AG

  • 4665Oftringen

  • 29.11.2024

  • Festanstellung 100%

Festanstellung 100%

4665Oftringen

Seeking an experienced Business Process Management Specialist to lead process and quality improvement initiatives. This role will work closely with Business and Technology teams, conceiving and deploying sustainable, digitalized processes to enhance operational excellence RESPONSIBILITIES  Provide expertise in business process management and modeling, ensuring alignment with Omya’s Business Process Architecture.  Identify and implement improvement opportunities, ensuring new developments align with Omya’s roadmap.  Guide project teams for process improvements, developing their skills in process performance mgmt. and improvement.  Document requirements and managing teams as needed.  Promote a digital and process-oriented culture across teams.  QUALIFICATIONS  Proven results leading initiatives in quality and performance improvement with a BPM and Six Sigma approach.  Mastering business process modeling using BPMN (having applied it in ARIS preferred).  Strong skills in performance management, stakeholder management, and change management.  Project management certification (e.g., PMP, Prince2) and Six Sigma Black Belt or Lean certification preferred.  3-5 years in process improvement, ideally within Sales, Marketing, or Supply Chain Management.  Degree in business, engineering or a related field.  Location: Oftringen, Switzerland (Hybrid; 3 days in-office, 25% global travel)    Jan Mischler, HR Business Partner, T +41 79 156 74 11  
Inserat ansehen